jueves, 9 de mayo de 2013

Bé, ja estem ací de nou, donant la tabarra!!

Des de l'última entrada, he rodat un poquet per ahí. He estat a Alcoi, summum de les festes de MiC, fent l'entrada amb l'ATMK (la pell s'aborrona quan baixes pel carrer Sant Nicolau). Només vaig fer una entrada, però com a contrapartida, només vaig pujar una vegada al partidor, jejejej.
Enguany per primera vegada he fet entrades a Banyeres (bé realment seria per segona vegada, però la primera va ser l'any que vaig fer la meua entrada a la SAM "El Valle", allà per 1979)
Després també he estat a la trilogia (tres caps de setmana, tres) de les Festes de la Puríssima Xiqueta de Benissa. Com sempre, molt a gust. També baixarem a fer el mig any de Calp, on ferem un cara-a-cara amb les companys de "Los Gavilanes".
Per últim, dissabte 4 de maig vaser el XX i pico Festival Comarcal Vall de Càrcer, on vaig participar amb l'AM Beneixida i la meua SAM "El Valle". Com a annecdota, divendres m'havia comentat el nostre director JC Sempere Bomboí que com no venia el pianista hauria de tocar jo un solo de piano (amb el Tenor), però estava tant preocupat possat pinses als paper pel culpa del vent que me vaig enrecordar quan es va quedat mirant-me... vaig tindre que fer unm megamix i entra al tercer temps, jejejeje.

Vos deixe unes fotos de els diferents events.


No hay comentarios:

Publicar un comentario